Frågor och svar

Här listar vi några av de vanligaste frågorna och svaren.


Innehåll som kan döljas

Hur ångrar man ett köp

Om du behöver kontakta vår kundtjänst angående en produkt du har mottagit, kan du enkelt skicka oss ett meddelande inom 14 dagar från leveransdatumet. För att underlätta processen ber vi dig vänligen ange ditt ordernummer i meddelandet. Vi ser fram emot att hjälpa dig på bästa möjliga sätt!

Hur långa är era leveranstider?

Vi kan glatt berätta att våra paket skickas ut varje dag i veckan och att alla försändelser är fullt spårbara. Vi strävar efter att ge dig den bästa leveransupplevelsen möjligt.

Vi vill dock också informera dig om att leveranstiderna kan variera något beroende på tillgängligheten av produkter hos våra samarbetspartners och den logistik som fraktföretagen använder för att transportera varorna . Vi handlar med produkter från hela världen. För våra Europeiska leverantörer tar frakten i snitt 2-4 dagar. Om din produkt fraktas från USA eller ASIEN tar försändelsen normalt ca 15 dagar.

Om du av någon anledning saknar din försändelse, tveka inte att kontakta oss. Vi kommer att göra allt vi kan för att lösa situationen åt dig.

Jag saknar trackingnummer?

Det tar några dagar att förbereda en försändelse. Du kommer att få ditt trackingnummer så snart distributionen har påbörjats. Vänligen ge det några dagar. Om du efter en tid fortfarande inte har fått ditt trackingnummer, är du välkommen att höra av dig till oss. Vi står till ditt förfogande.

Var kommer era produkter ifrån?

Vi har samarbeten med ett flertal leverantörer runt om i världen.
Vi säljer produkter från världsledande varumärken, men också varor vi utvecklat själva. Vi samlar och kvalitetssäkrar dessa innan vi säljer dom.

Genom våra samarbetspartners säkerställer vi att produkterna uppfyller rätt certifieringar och håller en hög kvalitet.